Thursday, May 6, 2010

Salam...

Dah 3hari dah aku sampai kat Putrajaya and hari ni aku dah nak balik..A very wonderful and memorable journey for me. Aku sampai kat Putrajaya ngan Engku faris setaAzeem Yusof,orang hebat Vandy sebab aku datang pun memang aku nak teman dia gi jalan jalan. Mana la taw x sempat nak antar dia nek flight.
First day tu,aku g tengok citer When In Rome. Citer ni sumpah kelakar habis ah. Lepak2 ngan zuhdi kamardin,aidil haikal,zulhasri,engku faris. Bez gila siod. Pastu malam tu plak teman azeem g berjambu.weeee~~~~. Borak2 pasal masa depan.
Esoknya, aku kena teman azeem agi gi jumpa cikgu plak. Hahaha. Segan gak ah aku. Azeem ngan Azizi dah la gi US. Aku local je pun. Hahaha. Papepun aku dapat banyak la maklumat berguna. Thanks a lot buat guru2 alam shah. And then kelam kabut g alamanda nak tengok Iron Man plak. on the way g alam 2 tumpang ah amir . Yang kelakarnya, kitorang dok berimpit empat orang kat belakang, pastu yang kat depan plak x pakai seatbelt. Stiker P pun tak letak. Then jumpa plak polis kat alam.herrmmmmm. Memang mantap ah. Kelam kabut giler aku turun kereta. Hahaha. Malam tu plak g dinner ngan cikgu fadzil ngan abang rashid. Makan mantap punya. Sumpah aku kenyang giler.
Aku sedey la plak tak leh antar azeem g JPA pagi tadi. Kalo x leh antar dia nek flight nanti,kira xde ah aku terkilan sangat. Huhuhu. Pastu for the first time in my life,aku bawak motor. Hahaha. Motor Man Dahi plak tu. Thanks Man. Kalo aku datang Putrajaya, mesti ada dua orang yang akan teman aku kat sini. Man dahi ngan Aidil haikal. Sweet gler ar wehhh

No comments: