Friday, May 21, 2010

Not my day (again)

First of all, congrats kepada sume fighters 0509 yang dapat tawaran untuk persediaan ke luar negara dengan tajaan JPA, MARA dan sebagainya. Korang semua hebat. Wee~~~. Aku bangga ngan korang sume. Then,aku x dapat pun offer daripada JPA. Aku still akan wat rayuan sebab ada lagi harapan untuk aku di sana. Mungkin. Sape yang taw kan. Mula2 tu tak rasa pun tak dapat JPA. Sebab nak gi shpping for UiTM. Then bila balik ke rumah pojan,feeling tu datang ah sket2. Kalo dah alone tu,rasa tersangatlah down. Mungkin aku pernah cakap kat kawan2 aku yang aku mungkin tak terjejas kalo aku x dapat JPA. Tapi, I'm still a human. Aku tak leh elak daripada perasaan tuh. Aku jealous ngan sape yang dapat offer tu. Just jealous. Bukan kata aku tak bangga ngan diorang. Aku bangga. Diorang ni a part of me. Tapi sebab aku ni masih lagi manusia,aku nak gak rasa apa kejayaan yang mereka dapat. Tapi,memang dah tercatat di suratan takdir,aku tak layak. Dalam masa beberapa hari ni InsyaAllah aku boleh overcome perasaan down tu. Well, here I am, in Klang. Two more days for the registration day. Nampak gaya macam UiTM tu memang dah takdir aku. Tak leh lari dari sana lah nampaknya. Huhuhu. Allah,please give me guidance.

No comments: