Friday, May 7, 2010

Pkul 4 suku pagi tadi sampai umah. Pancit hardcore weh. Aku tido je kat atas bas tu. Lom tido tu, borak ngan makcik yang duk kat sebelah aku. Dia baru balik dari rumah anak dia kat Putrajaya. Bangga giler ah dia ngan anak dia. Ye la. Sume dah berjaya. Orang kata sejuk perut mak mengandung lama2. Hahaha. Tu bangga yang terucap. Banyak agi yang aku rasa tak terucap olehnya. Kalo nak ikutkan,semua ibu bapa bangga ngan anak2 dia selagi mereka tu jadi manusia.

Yang jadi pancit hardcore sebab lepak kat Midvalley sorang2. Plus minus 7 jam la. Hahaha. Tengok IP Man 2 sorang2. Pastu ese call. Aku ni kalo dah jawab call, x reti nak cakap slow2. Brader kat depan tu dah panas giler ngan aku. Sori ah ese  x leh lepak nygan ko. Tak sempat bro. Dah janji ngan mak aku nak balik awal. Pastu lepak kat MPH lak. Tenggelam ngan buku2 kat sana plak. Bez doe. Kalo ada duit, sumpah aku dah angkat banyak. Masyuk weiii.

Dok 7 jam kat Midvalley tu xde la seperit yang disangka. Kalo nak tenangkan otak tu, mantap ah. Nak cari buku ke. Leh survey lama2. Kalo tak,rushing je keje.

No comments: