Sunday, May 16, 2010

Hari ni 16 Mei dan juga hari Guru yang disambut oleh semua guru serta warga pendidik di Malaysia. Oleh itu,saya ingin mengambil kesempatan untuk megucapkan selamat hari guru kepada semua guru di Malaysia amnya dan guru guru SK Banggol Pa' esah, SK Kamil 3 dan SAS Putrajaya.

So hari tu berpeluang la melawat ke sekolah rendah plak selepas banyak kali ke SAS tahun ni. Rupa rupanya cikgu cikgu sekolah tu masih ingat aku walaupun dah 6 tahun berlalu. Aku plak yang segan sebab aku yang lupa nama nama cikgu tersebut. Sorry cikgu. Aku sempat la berborak ngan ramai cikgu2 yang mengajar aku dulu. Macam2 cerita lama yang x terlintas pun dalam memori aku disebut sebut. Ni lah antara salah satu yang aku respect ngan golongan cikgu ni. Memory superb giler. Aku kalo x jumpa member dua tiga tahun mahu samar2 gak diorang dalam ingatan aku. Seronok dan sayu pulak bila berjumpa ngan cikgu math aku, Cg Mat Zu

No comments: