Sunday, March 28, 2010

Eyh, 18 already??

Salam.. This post is specially made to celebrate my birthday today..Haha. Dah 18 tahun dah aku hari ni tapi mungkin aku tak banyak berubah daripada aku yang berumur 14 dulu. Why 14?not 15 or maybe 17? Ntah la. Sebab terasa nak tulis no 14 kot. Haha Therefore, jom kita imbas kenangan usia 17 dulu.. Aku sesat kat Gunung Datuk, negeri Sembilan. Aku abeskan masa ngan member sekolah lu. Trust me, almost every one of them IS my bff. Pastu dapat straight a's SPM. Banyak lagi kot tapi tak leh tulis semua. Pastu tak suka post mende sedey kat sini. Hahaha So, resolutions untuk usia 18 lak. Nak kurus. Hahaha. Tu yang paling clear sekarang sebab usaha kat tangan sendiri. Tak banyak depend kat orang len untuk jadi realiti. Pastu nak dapat scholarship and pursue study kat tempat yang elok. Wat masa ni, tu je la dalam kepala aku. Hopefully, semua tercapai la. Semua rezeki tu aku serah kat Allah. Ada, ada la. Sangat berharap sebenarnya dan sangat cemburu kat mereka yang berjaya. Takpe la..Insya Allah ada rezeki, ada la tu. Doakan yang terbaik untuk aku sebab Allah itu sebaik-baik perancang. Jadi, sesiapa yang baca post ni, dokan hasrat kita akan dimakbulkan dan insyaallah dapat yang lebih baik. Well...dah macam rintihan hati plak. Haha. Thanks to all yang wish aku ari ni dan ari2 seterusnya(kot2 ada yang lambat..Haha). I will remember you all..Each and everyone of you earn a place in my heart. Yang tak wish pon ada gak yang ada dalam hati ni.. Post ni pun makin ngarut dan berjela-jela..Haha

No comments: