Saturday, March 6, 2010

Banyak mende yang ade dalam kepala sekarang ni. Cuma tak tau la berjaya kuarkan semua dengan baik atau tak. Haha. Dah balik dari KL ari slasa lepas setelah membayar hutang dengan jayanya. Haha By the way, thanks la Rahman and Aidil Haikal coz dah abeskan masa korang antar aku kat putrajaya sentral tuh. Lagi2 man dahi.. Dia habiskan off day tu ngan aku kot. Macam tak berbaloi lak dia off. Bukan g mana2 pun, alamanda je.hak5. Thanks a lot ar bro... Buat masa sekarang ni,aku tengah risau tunggu result spm. Kalo dok sesorang je,mula lah. Macam2 mende masuk kat dalam kepala aku. Mula2, ok je. Bila dah dua tiga hari dia wat official announcement pasal result tu,baru aku rasa shaking. Hak5. Sekarang hanya tinggal doa je. Kalo ada rezeki, ada la tuh. Mak ngan ayah aku lak dah bising pasal lesen. Macam tak serius katanya. Memang aku malas pun nak blaja kreta nih. Naseb baek la test dah dekat. Takde la rasa sangat kemalasan tuh. Harap2 lulus cepat lah. Dah malas sangat ni

2 comments:

fawz@n said...

rilek r qlate...aku lesen hapak pn x wat lagi...
hakhakhak :p

Muhammad Afiq Kamarudin said...

tu sebab ko tak wat lagi
aku ni dah lama blaja
dari blan 1 lagi
bila nak dapat pun ak x tau