Tuesday, March 2, 2010

Assalamualaikum dah sehari aku dok kat putrajaya ngan member member lama sekolah aku.Haha. Juz can't afford to forget them. Walaupun kedatangan aku ke sekolah ni boleh dikatakan tidak perlu. Abah cuba mencadangkan beberapa cara yang boleh aku gunakan untuk menjelaskan bayaran tertunggak itu tanpa datang ke sekolah. Aku pun sedia maklum akan cara2 tersebut. Tapi hati ini mendesak. Aku dah dua bulan dok kat klantan. Memang aku ada travel sket2 tapi tak puas la. Well, aku agak puas hati sebab hutang pun dah clear. So, aku leh datang amek result dengan penuh tenang dan seronok. Hahaha.

4 comments:

fawz@n said...

alamak hutang aku trtunggak lagi...
hehs cmner ek??

Muhammad Afiq Kamarudin said...

g la bayar amek result nanti
dah la tak datang jumpa aku...
emo ah camni

fawz@n said...

haha yela2...aku gak yg salah....
hurmmmm~~

Muhammad Afiq Kamarudin said...

ko lak yang emo....
rilek la kawan