Monday, March 8, 2010

Ari ni,adik aku x g skola. So, I'm not alone today. Yet, still lonely. Perasaan yang sering datang masa dok sorang2. Hahaha. Adik aku ada kat umah pon, aku dok sibuk men laptop. Lbey kurang je kan. Ape la sangat aku le kongsi ngan sorang budak umur 8 tahun. Nak cakap aku cuak tunggu result SPM pun,aku x rasa dia faham. Hahaha Semenjak dua menjak ni, soal result ni banyak menyemakkan aku nyer kepala. Kalo result ok, xpe la. Hilang la mende tu dalam kepala aku. Camne kalo rasult hancus?? Aku bukan jenis leh terima kegagalan dengan senang. Benda yang aku gagal buat ngan elok takkan ilang dari kepala aku. Mau lagi dua tiga bulan aku dok stress. Ya Allah,bantulah hambamu ini Tu baru soal result, lom lagi biasiswa ngan ipt. Pening2 Nampak sangat kita manusia ni hanya makhluk yang lemah. Yang tak punya daya atas segala benda tanpa bantuannya. Walau apa pun, all the best for Fighters 0509 untuk result ni. kita doakan yang terbaik untuk kita semua. Moga pertemuan ini lebih diisi dengan kegembiraan walaupun realiti selalu menafikannya.

No comments: