Thursday, March 25, 2010

Salam.. Dah beberapa hari berlalu sejak kebanyakan biasiswa dah ditutup tapi memang takde pengumuman pape lagi pasal nama yang shortlisted. Paling awal pun ytn, tu pun umum esok. Jpa lak 29 ariblan. Yang laen,wallahua'lam,tak tau la bila plak. So, sementara menunggu ni,aku lepak2 je la dulu. Hari ni birthday zuhdi kamardin ngan al imran. Happy birthday zudi. Im lak, sweet 16. Hahaha. birthday sepupu aku pon hari ni. Selamat hari jadi Aishah. Masa terluang ni memang best nak ingat balik kenangan lama ni. Aku teringat la kat bilik gilerbebz.. Bukan aku yang kasi nama ni tapi orang len. Aku follow je la. Bilik tu memang best wat tido petang. Sejuk woo. Cam ada aircond lak. Haha. Banyak lagi kenangan len kat bilik tu tapi sebab tadi aku tido tengahari sampai sweat. Panas sangat la. Tu yang sampai teringat tu. Hahaha. Lagi satu, al fatihah untuk allahyarham Ahmad Redzuan, ayah kepada Abdul Rahman yang meninggal kelmarin, 23/03/2010. Semoga roh arwah dicucuri rahmat dan ditempatkan di kalangan mereka yang beriman. Man ni memang seorang sahabat yang baik. Banyak- banyakkan bersabar man.

No comments: