Friday, April 16, 2010

Salam...... Banyak yang nak aku tulis sebenarnya tapi susah la nak terjemahkan benda dalam kepala ni jadi perkataan. Ntah nape ntah rasa bercelaru plak. Tanpa sebab plak tu.Haha Hari ni aku check tawaran gi matriks. Aku dapat g Kolej matrikulasi NS kat Kuala Pilah. For the time being, aku decide nak g matrik lu. Pastu kalo ada tawaran len yang aku bleh consider balik, aku cabut la dari kmns tu. Insyaallah percaturan ni yang terbaik aku ada buat masa sekarang. Aku baru je balik dari kedah, gi amek akak aku kat kmk. At the same time,aku nak abeskan banyak masa ngan family. Ngan member takpe..Gi study nanti leh klepak agi ngan member walaupun hakikatnya aku sedey sebab tak leh lepak ngan member aku. Diorang jauh la. Nun kat kl tu.. Bila fikir balik, aku rasa aku nyer feeling ni complicated sangat la. Ada member aku yang tak dapat gi matrik tapi aku lak yang rasa bersalah. Kalo la aku leh tolong dia. Aku sebenarnya ada peluang tu tapi aku x guna betol2 untuk tolong dia dulu. Sekarang aku lak yang nyesal. Peerasaan aku berbaur gler skarang. Bukan sebab member tu tapi banyak sangat yang dalam kepala ni. Aku rasa aku mampu jd lebih baek tapi aku x wat. Aku cemburu bila tengok orang len happy and success. Bukan aku x suka tapi sebab aku nak gak. Aku nak jd a part of everybody's life. Aku nak ada dalam semua keadaan. Aku nak dihargai. Aku segan tak bertempat, sedangkan benda yang aku nak wat tu bukan salah pon tapi segan gak. Bangang tol kan. Harap2 aku ley kurangkan feeling ntah pape nih. Menyusahkan betol.

No comments: